Bedankjes... - Reisverslag uit Margarita, Venezuela van Chantal Mije - WaarBenJij.nu Bedankjes... - Reisverslag uit Margarita, Venezuela van Chantal Mije - WaarBenJij.nu

Bedankjes...

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

30 September 2006 | Venezuela, Margarita

Lieve Allemaal

Allereerst willen we jullie ontzettend bedanken voor jullie leuke en lieve berichtjes. Tis fijn om te weten dat jullie met ons en de dieren meeleven en zo geinteresseerd zijn. Tis moeilijk om jullie allemaal persoonlijk een berichtje terug te sturen. Dat zouden we graag willen doen....alleen hebben we het best druk en is internet voor ons niet overal beschikbaar en snel.

Een paar mensen willen we echter op deze manier toch een extra bedankje geven van ons, de mensen van de kliniek en natuurlijk vanuit de diertjes die daar geholpen worden. Dit dankzij hun gulle donaties.

Antonie, we hebben je geld verschrikkelijk goed gebruikt door het kopen van een airconditioning die nu al opgehangen en functioneel is in de operatiekamer van de kliniek in El Tirano. Dit is....was de enige kliniek zonder airco in de OK, het gevolg daarvan was dat het flink zweten was door de hitte tijdens de operaties. Iets wat we beiden hebben ervaren....drup drup! De warmte is echter niet alleen vervelend voor onze concentratie het is veel nadeliger voor steriel werken. Bacterien e.d. groeien door de warmte namelijk beter en dat wil je natuurlijk proberen te voorkomen.

We gaan ook nog proberen een speciale babyweegschaal te kopen, ze wegen namelijk de kleine dieren met een zeer onnauwkeurige groentenweegschaal. De grote dieren worden in de armen genomen en met een personenweegschaal gewogen. Wat ook niet zo naumkeurig zal zijn. De medicijnen die deze dieren toegediend krijgen worden op basis van deze gewichten bepaald, jullie begrijpen natuurlijk dat onnauwkeurigheid hierbij snel van toepassing is en zeer onwenselijk is.

Lisa jij ook bedankt voor je gift, met jou geld hebben we 3 digitale thermometers gekocht voor elke kliniek 1 nieuwe extra naast de enige oude. Die oude vallen bijna uitelkaar.

Opitec, we hebben vernomen dat jullie bedrijf gereedschappen heeft gedoneerd die via Mark Erwin Vos van Stichting Dierenhulp Venezuela naar Isla Margarita vervoerd zal worden. Deze materialen zullen goed van pas komen voor de bouw van de nieuwe hokken en het creeeren van schaduwplekken voor de dieren in de kliniek Conuco Viejo. Daar zijn ze al druk aan de slag en hopen dat het snel klaar zal zijn.

Den jij natuurlijk ook bedankt voor je centen!!! Echt geweldig dat je voor elke 5 euro ook geld hebt overgemaakt. We zullen nog uitzoeken wat we daarvoor het beste kunnen aanschaffen voor de kliniek. Het zal in ieder geval goed besteed worden.

Groetjes van twee vermoeide meiden na gisteren een heftig nachtje met een spoedgeval van een paard te hebben meegemaakt!!!!

Chao....

• 30 September 2006 - 19:40

Eveline:

Hoi suusje!
    Alles nog lekker daaro?!
    Gaat alles nog zoals je het een beetje verwacht had, en is er veel te leren? Vast wel!!!
    Ben benieuwd hoor hoe het daar zal zijn... kus knuf en tot snel! xxx

• 30 September 2006 - 19:45

Dennis:

Goed bezig dames, zo te lezen komt al het geld op de goede plek terecht. Er rest mij nog 1 donatie over te maken. Deze zal ik zeer snel aan jullie over maken en ik hoop dat ook daar weer een zeer geschikt iets van gekocht zal worden.

Dames zet hem op en tot zeeeeeeeeer snel.

• 30 September 2006 - 20:01

Dennis:

Dames zet hem op en tot zeeeeeeeeer snel.

• 30 September 2006 - 23:33

Leni En Ad:

Zet um op meiden, fijn voor jullie dat er zo nu en dan tijd is voor ontspanning.

Lieve groetjes