Nog meer bedankjes - Reisverslag uit Margarita, Venezuela van Chantal Mije - WaarBenJij.nu Nog meer bedankjes - Reisverslag uit Margarita, Venezuela van Chantal Mije - WaarBenJij.nu

Nog meer bedankjes

Door: S + C

Blijf op de hoogte en volg Chantal

12 Oktober 2006 | Venezuela, Margarita

Lieve allemaal,

inmiddels zijn wij lekker aan het vakantie vieren en hebben even de kliniek achter ons gelaten. Afgelopen maandag is Dennis (vriend Suuz) aangekomen, afgelopen woensdag Robert (broer Suuz) en maandag komen Wouter (vriend Chantal) en Dennis.

In Nederland heeft Den een heleboel gereedschappen geregeld (zie hieronder voor een opsomming en foto´s) en graag zouden we hiervoor de volgende personen hartelijk willen bedanken!

Mevrouw Dingemans
Margot Lemmens (Opitec)
Traffic Service van Strien (werkgever Dennis)
Martin van der Voort Hoogwerker verhuur.
Evert en Zwaan van der Mije

Diverse hamers, Vijlen, Veel schroevendraaiers, Priem, Handzaag, IJzerzaag, Blokzaag, Blokhaak, Rolmaat, Waterpas, Diverse steek en ringsleutels, Lijmtangen, Handboren, Popnageltang, Multimeter, Striptang, Waterpomptang, Combinatietang, Vuistje, Plaatschaar, Verfkrabbers, Punttang, Stanleymes, Inbussetje, Alluminiumlineaal, Zagenvijl, Diverse beitels, Handschaaf, Diverse bahco`s, Bankschroefje, Pijpensnijder, Diverse katrolletjes, Gatentang en nog een heleboel losse spullen.

Deze materialen heeft Den bij Mark Erwin Vos van Stichting Dierenhulp Venezuela langsgebracht, hij zal er voor zorgen dat het naar Isla Margarita gevlogen zal worden waar het zeer goed benut zal worden!

Verder zijn er inmiddels meer uitgaven geweest voor de kliniek. Wij zijn druk op zoek geweest naar speciale weegschalen om katten en kleine honden op te wegen (baby-weegschaal), maar deze zijn op het eiland niet te verkrijgen. Alicia kwam met een goed plan om met een speciale keukenweegschaal (tot 20kg!) en een grote bak zelf een mooie weegschaal te laten maken. Verder zijn er 2 speciale lampen gekocht met vergrootglas voor in de operatiekamers van de kliniek in El Tirano en de kliniek in Conuco Viejo. Dit alles is mogelijk gemaakt met behulp van donaties van Leni Onasse, Jan+Margot Lemmens en Anique en Rocco. Bedankt!!

Ook Chantal's ouders hebben hun steentje bijgedragen doordat ze twee nieuwe digitale weegschalen uit Nederland hebben meegenomen en gegeven hebben aan de klinieken in El Tirano en Porlamar. Samen met nog enkele spullen uit de apotheek van een vriendin (Simone). Ze waren er heel blij mee en kunnen het goed gebruiken voor alle dieren!!!

• 13 Oktober 2006 - 04:04

Antonie:

Het is werkelijk fantastisch zoveel goeds als jullie voor elkaar hebben gekregen voor deze dierenklinieken op Isla Margarita. Jammer dat jullie werktijd alweer ophoudt. Ik ben benieuwd hoe jullie de werkrelatie afbouwen. Geniet van je welverdiende vakantie!

• 13 Oktober 2006 - 21:06

Astrid:

Hoi Chantal en suuz,

Wij zijn vandaag met Chica naar de dierenkliniek geweest in El Tirano. Chica moest haar tweede inenting halen en dan word ze gelijk gewogen dus ik zat al te wachten waar die groenteweegschaal bleef , maar zie ik daar toch een mooie weegschaal staan waar chica opgewogen werd ze weeg nu al 2,5 kilo dus in 16 dagen is ze 7 ons aangekomen hahahaha.
    Meiden jullie hebben echt goed werk verricht hier op Isla Margarita.
    Door jullie hebben we wat luxere dierenklinieken hier op Isla , heel erg bedankt.

Groetjes Astrid , Tineke en Chica

• 14 Oktober 2006 - 21:22

Ad En Leni:

Graag gedaan, wij hebben het hier zo verachrikkelijk goed, het is het minste wat we doen kunnen.....
    groet......

• 16 Oktober 2006 - 15:58

Chantal....ja Ikzelf:

Jij was vakantie aant vieren Suuz, ik heb van de week nog een paar sterilisaties mee gemaakt en een wat minder leuk geval van een hond met Leishmania die ingeslapen moest worden.....maar vanavond komt Wouter lekker en kunnen we inderdaad na 6 weken werk, met fantastische en interessante ervaringen, genieten van onze vakantie!
    Grtjz Chantal

• 17 Oktober 2006 - 18:08

Marlene:

lieve chantal, wat fijn dat je mannetje er nu is!! geniet van je wel verdiende vakantie!! tot gauw kusserdekus marlene

• 24 Oktober 2006 - 16:57

Hedwig:

Hallo dames! Wat goed om t lezen dat jullie je tijd nuttig besteden daar, zowel voor de beestjes als voor jullie zelf. Dankbaar werk lijkt me, je ziet gewoon dat het verschil uitmaakt wat je doet. Geniet lekker even van je vrije tijd, jullie hebben het verdiend! Hier is het nat en waaien de blaadjes bijna van de bomen, wel te begrijpen dat de pepernoten alweer in de schappen liggen..... Vrijdag was de doctoraaluitreiking, Suuz: ik heb voor je geklapt hoor toen je naam werd opgenoemd! Was een beetje saaie procedure, vrij onpersoonlijk, maar toch nog een leuke dag ervan gemaakt. Tot gauw, groetjes van Hedwig