Ugchelen + geboekt!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Chantal Mije - WaarBenJij.nu Ugchelen + geboekt!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Chantal Mije - WaarBenJij.nu

Ugchelen + geboekt!!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Chantal

03 September 2006 | Nederland, Utrecht

Afgelopen donderdag hebben wij kennis gemaakt met de initiatiefnemer van Stichting Dierenhulp, de heer Mark Erwin Vos. Hij heeft ons vele verhalen verteld en wat documentaires van de NOS en de AVRO laten zien. Deze documentaires gingen vooral over de kliniek in hun begintijd, zodat wij een beeld hebben gekregen hoe het er vroeger uit heeft gezien en hoe het er nu uit ziet. Door zijn enthousiaste verhalen kijken we nog meer uit naar ons vertrek!

Mark was erg blij met de 14 adressen van kennissen en familieleden die ons hebben laten weten dit goede initiatief graag te willen steunen.
Ben je nog geen donateur van de stichting, en zou je dat graag willen worden, dan kan dat vanaf 13 euro per jaar. Voor dit geld krijg je jaarlijks een boekje met wat men dat jaar bereikt heeft in de kliniek en als welkomstgeschenk een leuke knuffel. (zie ook www.dierenhulp.nl)Als je een mailtje naar een van ons stuurt met je naam en adres krijg je de papieren thuis gestuurd.

Ook willen we jullie graag laten weten dat we afgelopen week geboekt hebben en dat we morgen (!!) vliegen naar Isla Margarita. De tassen zijn gepakt en we hebben er zin in! We vertrekken om kwart voor 2 van Schiphol en komen dan iets voor 6'en s'avonds aan in Porlamar (6 uur tijdsverschil). Hier worden we opgehaald en veilig naar de kliniek gebracht. Boven de kliniek is een appartement, met aparte slaapkamer, woonkamer, keukentje en badkamer waar we de komende 6 weken zullen overnachten. Met een beetje geluk kunnen we regelmatig op internet om deze site up to date te houden!

Onze emailadressen:
Suzanne : suzanne_lemmens@hotmail.com
Chantal : chasiri@hotmail.com

• 03 September 2006 - 13:14

Dennis:

:( .... jammer hoor dat alles zo snel gegaan is, nu hoop ik ook maar dat de volgende 6 weken ook als een speer voorbij gaan.

Ik wens jullie beide heel veel succes en heel veel plezier.

Dikke kus voor Chantal, en een dikke kus en super knuffel voor mijn meissie..

xxx

• 04 September 2006 - 14:32

Leni:

Een goed begin is het halve werk, Ad en ik wensen jullie veel succes, geniet er van, wij kijken uit naar jullie volgend verhaal en Dennis sterkte jongen

xxxx

• 04 September 2006 - 20:20

Anique:

Hallo dames!!! Jullie nu denk ik nog in de lucht... Maak er wat moois van en heel veel succes daar! Tot mails!

• 06 September 2006 - 15:38

Anton, Suzanne Thimo En Britt:

Hallo Meiden,

Veel plezier toegewenst en we blijven jullie site volgen. Thimo vond het erg leuk om naar jouw foto's te kijken chantal.

Volgende week laten we wel weer een berichtje achter.

Groetjes Anton, Suzanne Thimo en Britt

• 06 September 2006 - 20:44

Evert:

Hallo Chantal en Suzanne,

Van Wouter hadden we vernomen dat jullie goed zijn aangekomen. Mama heeft Chantal ook nog kort aan de telefoon gehad en begrepen dat het echt wel even wennen zal zijn. Het zullen wel veel erg zielige dieren zijn die jullie onder handen krijgen.
    We hopen spoedig wat meer te vernemen en als het kan ook te zien krijgen.
    Mama en ik wensen jullie allebei heel veel sterkte en succes.

Papa (Evert)